"Sleeping beauty"


Vad fan är det för fel på mig? Klockan är 03.56 och jag sitter fortfarande uppe när jag egentligen borde sova djupt för att kunna gå upp i tid innan jobbet 14.40 och inte gå upp en timme innan och stressa. Nej istället har jag hällt i mig en stor red bull som gjort mig någorlunda pigg och kollar på serier. Vilken jävla dålig ovana jag har skapat ända sen efter studenten, hur fan i helvete ska jag kunna bryta det mönstret när jag får ett annat jobb där jag måste börja tidigt på morgonen? Det är en klurig fråga, nog för att man kan vända på dygnet om man har vänt den helt fel som jag gjort men det tar ett tag att vänja sig med det också med tanke på att jag inte är en morgonmänniska för fem öre och aldrig har varit det. Ja jag säger då det, ibland är jag nog dum i huvudet men en positiv sak är väll att jag skulle nog kunna vara uppe ett helt dygn eller fler ifall jag fick lov, nog för att det är en sak som jag knappt kommer att få en användning av iallafall om inte något speciellt sker och jag måste vara vaken länge.

Nej nu vet jag inte vad jag dillar om, ska kolla ett avsnitt till sen sova. Längtar inte tills nästa vecka då pappa kommer hem efter två veckor i Istanbul, jag har en känsla av att han kommer bli väldigt sur på mig över en sak men det är något ni aldrig kommer att få reda på, fan Deniz nu har du verkligen ställt till det. Måste komma på en lösning.

Kommentarer
Bettan säger:

2010-03-14 | 10:35:35
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/
Bettan säger:

svar: haha, jag har jätte svårt för det, tyckte inte det passade alls, för hon är så ljus:)

2010-03-14 | 10:37:13
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback