Skitsnack hit och skitsnack dit.


Tydligen finns det "folk" som tycker att jag är en
DRYG tjej, om jag nu är en sån dryg tjej varför i helvete läser du min blogg för då? Nånting lär ju vara intressant om man klickar sig in hit eller kanske för att lurka ut lite saker? Jag är så trött på människor som snackar skit om mig bakom min rygg, jag är trött på att folk pratar onödigt skitsnack hela tiden, jag snackar aldrig skit om någon bara för att jag kanske tycker personen är dryg eller whatever, pratar jag skit så gör jag det om något har hänt som inte är acceptabelt men att prata skit bara för att man tycker dittan och dettan om en person är omoget, jag fyller fan snart 21 och har lagt sånna nonsens saker bakom mig, jag vet inte om denna person tror att jag brukar snacka skit om den för denna verkar tro det om mig fast jag inte gör det, varför ska jag snacka skit om någon som inte har gjort mig något? Snälla lägg av, det är inte värt det. Har du något problem med mig så säg det till mig istället så kanske jag kan ändra på det eller bevisa att du har fel, för du tror tydligen att du känner mig väldigt bra, det gör du verkligen inte. Lär känna mig innan du börjar snacka om mig till folk som står mig nära. Palla. Seriöst får jag höra mer så tänker jag fråga vad fan som är problemet, jag är inte rädd att konfrontera folk om jag måste och kan du inte ta kritik så ja då är det synd om dig. Nej nu kanske jag var för hård men jag börjar faktiskt lessna på att få höra saker om mig bakom min rygg.


Var och fikade med Johanna idag, drack chai och snackade en del, Ewe joinade ett tag också. Sen bar det av till tatuerings studion då Johanna tatuera in ett spindelnät på armbågen, nice blev det. Vi tänkte ses nästa vecka och typ ha en pysseldag eller något och typ sy, fika, snacka osv. Jobbar ihelgen också. Nästa helg fyller jag år och jag funderar på att bjuda några av mina brudar för att discobowla och sen hitta på annat kul. Blir nog bra.

Hörs.




Min mat igår <3

Kommentarer
bela säger:

svenska avundsjukan är helt otrolig. personen i fråga avgudar dig säkert, så ta det hela som en komplimang och låt människan sprida sin egen aska runt sig.

2010-03-12 | 06:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback