Provplåtning.


Blev just tillfrågad av Jonas om jag ville modella för rockin.se till deras hemsida. Jag blev paff och tackade ja med lite tveksamhet, hehe. Sen slog det mig fan då måste jag stå framför en kamera och posa i deras kläder. Jag är inte alls van med sånt, att stå framför kameran med någon helt okänd bakom och liksom posa? Jag känner mig bara akward och tycker inte alls att jag blir bra på kort när någon annan fotar mig i studio, kanske på ett antal bilder men inte många och jag är ful om jag inte blir redigerad, haha nedå men ja jag blev helt plöstligt sjukt nervös. Jag vill ju modella framför kameran men jag vågar bara inte ta steget eller ja iallafall med okända människor, då fotar jag hellre själv. Men det är en kul grej att testa och vill de inte ha mig så är väll det synd, ahha skulle bli fett besviken och vill de ha mig så skulle det ju vara awesome. Fan nu måste jag stå framför spegeln och posa, kör ju alltid med samma pose, pluta läppar osv, haha. Fan jag är inte alls fotogenisk, aja nej nu ska jag sluta klaga. Vi får se hur det går.



Från deras sida som just nu är under konstruktion tror jag.


Just det ska gå och se Shutter Island med Bettan snart, kul att hon ville följa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback