Pinsamt.


Loggade in på bdb och såg en omröstning på vad man ska rösta på för parti och jag la min röst på vänsterpartiet som vanligt fast de aldrig kommer att vinna synd nog men ja bara det går bra för sossarna så. När jag såg resultatet blev jag paff. Inte fan trodde jag att Sverigedemokraterna skulle ligga först, fast och andra sidan förvåna det mig inte så mycket heller. För det första gjordes röstningen på bilddagboken där det hänger massa barn i 12-15 åringar mest kanske, vad vet jag och mestadels fjortisar, brats osv osv ni fattar dealen så det är inte så konstigt att de är ganska oallmänbildade och egentligen inte vet ett skit om politik eller något annat för den delen, sorgligt är det iallafall.

Riktigt idiotiskt, någon borde banka lite vett i dessa ungdomars skallar men men. Tur är väll det att de flesta som röstat inte är röstmyndiga men det är fortfarande många som gillar och vill rösta på Sverigedemokraterna, det gör ont i hjärtat. Men jag tror nog fan inte de kommer in i riksdagen, skulle vara skandal och riktigt jävla pinsamt!!




Vart fan är Sverige på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback