My cup of tea.


Ny kategori. (Nog för att jag typ inte använder mina kategorier) = Hotta brudar.

Här kommer lite bilder på brudar som är my cup of tea så att säga. Brudar som inspirerar mig klädmässigt, hårmässigt, stilmässigt osv osv osv. Detta är vad jag skulle kalla psychobilly/rockabilly/rock brudar, precis det jag själv vill se ut som.


Vi kan börja med snygga Leonora jag pratat med några gånger och har på facebook, svensk brud alltså.





Isabelle.


Dör på hennes gröna leopardklänning, synd att den är så dyr.



Emelie (en f.d Leksands brud faktiskt)




Susanna (skönaste bruden som även sytt lit grejer till mig)




Sanna (en brud som bott i Californien ett tag och jag är sjukt avis och som sa gifta sig snart)

Längst till vänster alltså. Alla är svenskar på bilden.



Sen hennes kompis Sarah som bara är typ 17 längst till vänster också, fyfan skulle kunna döda för hennes hår.




En brud jag diggar otroligt mycket, Danielle. Flyttat ner till Berlin dessutom.


Den jag får mest inspiration av som jag även köpt ett awesome spänne av, självmade.


Lite messy det blev men skitsamma, vilka brudar alltså, damn.

Kommentarer
Sanna säger:

Åh men söte!!! Nu blev jag gladis!! (:

2010-03-26 | 10:12:23
Bloggadress: http://thrashin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback