Let's pretend it's ok.


Gah att det ska vara så svårt att få tag i en person ibland men ja blir nog Borlänge imorgon. Ihelgen är det bestämt att det blir förferre, discobowling och sen krogen, ska höra med några till bara, Julia är ju hemma också, awesome! Hoppas jag kan hitta något snyggt till helgen imorgon, är ganska trött på att ha samma svarta klänningar om och om igen, nog för att det säkert blir något svart igen men ja.

Vettefan hur det kommer bli med internet denna vecka, måste ringa gubben och be han komma på torsdag så han  kan fixa med routern, sitter ju fortfarande på pappas laptop och kommer säkert knappt kunna gå in nu så uppdatarerar jag inte alls så ja då har jag inge tillgång till något internet. Hm just ja, lär ju fixa utväxten innan lördag också, hatar det.

Yeye men vi hörs väll när vi hörs.




Tänk att lilla fjortis jag blir hela 21 år gammal på söndag, nästan halvvägs till 30 då, fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback