Ivrig.


Har fortfarande inte fått min laptop, antingen idag eller på lördag sa han, fuck. Var och såg Alice i underlandet och den var bra men inte skitbra, hade kanske förväntat mig för mycket, vem vet. 4 av 5 toasts får den.

Om typ 4 timmar öppnar biljettförsäljningen av Lady Gaga och jag tänkte gå upp vid typ 08.30 eller lite tidigare, måste få tag i biljetter. Dock kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag ska ta ståplatserna för 670 kr eller läktarna längra bak för typ 560. Har aldrig varit inne på globen alls förut så jag vet ju inte vad som är bäst liksom. Ibland är det drygt att stå och man vill ju helst inte hamna för långt bak och ibland kan det vara drygt då det är så pass tätt och folk typ trycker på eller vad vet jag hur det är på popkonserter? De kanske inte är lika trycka på bakifrån som på typ rock konseter? Jo säkert lite men inte lika mycket. Läktarna skulle vara nice för då kan man sitta och ha sina grejer på golvet men sen är det ju inte kul om det är för långt ifrån så man knappt ser och måste kolla på storbilds skärmarna istället, jag har inte världens bästa syn heller. Så jag har fan ingen aning, lutar mest åt ståplats, skulle vilja höra med de andra så ska se om jag får tag i dem imorrn bitti, hehe. Thomas har ju iallafall varit i globen.

VIP biljetterna för 3000 hade ju varit nice men för jävla dyrt, jag hade kunnat betala för det men de andra skulle nog inte göra det eller jo typ Thomas men det skulle vara mer nice om alla var på, aja skitsamma, big deal, vi kommer ju att få uppleva en grym konsert iallafall.

Yeye sen ska jag träffa Markus och fixa dricka och på lördag blir det fylla, hoppas det blir kul. Kanske hörs imorgon. Håll tummarna nu så jag får tag i biljetter! Haha.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback