Ibland är det svårt.


När jag var in på Gina så såg jag den där snygga blåa skjortan Kenza hade införskaffat sig som jag tyckte såg bra ut men när jag stod och tittade mig i spegeln med den mot mig så såg det bara weird ut. Jag vet inte om det har med håret att göra faktiskt, det känns inte som om att det går ihop med den blåa sljortan som är lite ljus. Jag har tänkt ganska ofta på senaste tiden när jag hittat stuff att fan detta skulle se så snyggt ut om jag bara hade svart hår. Det är jobbigt för jag vill verkligen inte tillbaka till det helsvarta igen eftersom jag tröttnar fort och det ser så tråkigt ut men samtidigt är det sviiinsnyggt och går ihop med alla färger. Svårt äre.

Men jag vill ha en sån skjorta fast kanske i en mörkare färg och jag vill pimpa den, sen vill jag även ha en jeansväst som jag också kan pimpa. Imorgon ska jag gå ner till färghandeln och kika på textilfärg i bland annat vitt och grönt, måste pimpa stuff så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback