Hoppas ni orkar läsa, hehe.


Tja tja, sänder live från sängen klockan 04.37, suprise supriiise. Har nästan halshuggit min bror för att han är så jävla egoistisk och vägrar "låna" ut pappas laptop till mig när han själv ska gå och lägga sig och inte använda den alls, han sitter ju förfan med den från då han går upp till efter tolv på natten men låter inte mig få använda den ett par timmar när inte han behöver den, är man dum i huvudet eller what? Hans ursäkt var att jag inte lånar ut saker åt honom som typ min digitalkamera eller en annan lame ursäkt, cp barn. Så ja det blir knappt nån uppdatering alls pch det känns som om jag missar massa jäkla grejer som typ facebook statusar osv, haha sjukt konstigt det låter I know men jag är ju typ inne jämt annars eftersom jag inte har ett liv så jag känner mig helt cp skadad om jag inte kan gå in fast jag har tillgång på ett eller annat sätt om ni förstår vad jag menar, typ när man tappat bort sin mobil eller något och man känner sig så jävla handikappad, fast jag jag skulle nog hellre vara utan internet en vecka än att vara utan min mobil, eller?

Detta kommer nog att bli ett långt inlägg bara så att ni vet.

Ska försöka sammanfatta helgen.


Fredag, går på bolaget och handlar alkohol till mig och Markus. Jobbar sen 3-4 tim och går hem en snabb vända efter för att byta om osv. Markus hämtar upp mig och vi drar hem till Gregers lägenhet ovanför tatueringsstudion nere på stan, nice lägenhet och de som befinner sig där just då är Greger, Viktor, Johan, Tanga och en kille som heter Robin som Greger har som inneboende och som är skum och säger typ inte ett enda ord. De andra är ju väldigt långt före oss när det gäller fylla så jag och Markus drar i oss några bärs och kommer typ ikapp men en och en annan Viktor blir ju typ fullast, hehe. Men det är skitsamma för det var trevligt iallafall och hur kul som helst, ehehehhehehe, hihiih. Myser med pojkarna och pratar minnen, och andra diverse saker och lyssnar på MJ och Danzig. Skit trevligt verkligen. Inge krogen som tur var. Annah och Kim kom en sväng också men Kim stanna kvar medans Annah drog efter ett tag. Yeye jag och Markus drar hem sen runt 02.30 tror jag eftersom min familj är puckad, nedå. Bugar och bockar för en mycket trevlig fredagskväll. Tyvärr knäppte jag aldrig några bilder.

Lördag: Sover bara ett par timmar, är aptrött och drar till jobbet och jobbar 8 timmar. Tar en tupplur lite då och då när chefen inte är där på en kontors stol. Var verkligen sjukt trött och seg. Känns som evigheter och sen kommer jag hem och drar i mig en tallrik makaroner och impuls bestämmer mig för att dra ut på krogen med Markus, Emma, Maria, Linn osv. Fixar mig snabbt, smsar Greger för lite sällskap, drar dit och dricker öl med han sedan drar vi och den där Robin plus en långhårig Magnus till Wasa och träffar på alla där och Greger bjussar på en öl. Dansar vilt med Linn eftersom hon och jag är grymma på att dansa och vi gillar det, svettas lite. Träffar på Stockholms grabbarna bögen och Dennis, skittrevligt. Linn drar till Stefan och får sig lite hehehe och jag och Markus säger hejdå till alla och drar på efterfest hos Greger med Kajsa Danielsson, hennes kille och nån till kille. Chillar lite osv. Bilder kommer nog sen.

Söndag: Upp och jobba igen efter att ha sovit ännu mindre timmar men klarar det bättre än lördagen. Ja sen var det inte så mycket mer.


Kommentarer
zara säger:

alltså fy fan såg att du skrev att vi träffades där, alltså greger ? är det tångring ? eller vem var vi hos ? Jag minns ingenting. skitläskigt.

2010-03-02 | 02:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback