Finally.


Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och mailat tatuerings studion i Stockholm som Wez jobbar på ibland. Det stod att man ej kunde ringa och boka så jag maila istället. Har pratat med Wez om denna tatuering i ett år säkert och han har redan skissat upp den åt mig förlääääängesen men jag är så dum i huvudet och har skjutit upp på det hela jävla tiden och jag hoppas han inte blev bitter över det, träffade honom iofs senast i maj förra året, aja nu har jag iallafall mailat och lär få ett svar imorgon, spännande, kanske måste ringa sen ändå. Har aldrig sett skissen men han lär skicka en bild förr eller senare efter bokningen och jag hoppas det finns tid nu när jag ska till Sthlm iallafall mellan 27-8 april/maj.





Min iphone har fan inte ens kommit än fast kärringen sa att den senast skulle komma i måndags och nu är det onsdag så får jag den inte idag så får jag ringa till Borlänge och klaga, måste även registrera mitt kort och sen göra en nummeröverflyttning från tele2 till 3. Kommer ta runt fem dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback