Babbel.


Blev en sväng till Orsa och tillbaka sen blev det donken, testade nya New York suprime, Chicken Chicago tror jag den hette, inte god alls. Sen blev det även en glass med chokladtopping, med extra mycket sås hihi. Vi drar nog till Borlänge på onsdag istället för då kan Carro låna bil för den skulle fixas imorgon. Så imorgon ska jag ner på banken och sen fixa med en annan grej och kika runt, lär kolla mobiler på onoff, pappa lär komma till kvällen.

Jag vet inte riktigt vad som sker ihelgen eller ja på lördag. Blir nog förmodligen käk innan någonstans och sen discobowling och krogen. Det är jag som bjussar på bowlingen alltså, ganska konstigt iofs eftersom det är jag som fyller år men jag är typ världens generösaste och snällaste tjej när det kommer till mina vänner så det är inte så konstigt, inte många som gör sånt med tanke på att de flesta är väldigt snåla och såklart många har ju inte råd heller men jag kan ju hoppas på fina presenter, om jag får några? Haha. Ja man vet ju aldrig.

Men ja jag ger och ger men får inte mycket tillbaka egentligen och även fast det snackas skit om mig bakom min rygg och folk är väldigt dåliga att höra av sig så försöker jag iallafall att vara tvärtom och tar tag i saker så att det inte bara rinner ut i sanden och man knappt har någon kontakt alls, jag försöker hålla huvudet högt fast jag egentligen bara vill bryta ihop och gråta av alla motgångar och diverse andra saker, jag måste ta tag i mig själv och gå till en kurator på mum, jag måste få prata ut, jag pallar inte längre, skulle inte förvåna mig om jag förr eller senare hamnade i en slags deppression, skönt att någon kan lyssna som inte känner en riktigt och kanske komma med goda råd, jag kanske överdriver och förstorar upp mycket saker  som man bara borde skaka axlarna år, kanske borde jag skärpa till mig och bli tuffare mot folk och inte låta dem bryta ner mig, vad vet jag, någon behöver jag prata med iallafall men det är svårt att ta det steget.

En annan grej jag borde ta tag i fort som fan är psykologi b och sen söka kurser till hösten, har ju till 15 april på mig.

Yeye nu blir det massa serier, thank god for that! Vad skulle jag annars göra när jag har tråkigt..



Kommentarer
Joanna säger:

sv; Yes she's awsome :D

2010-03-16 | 16:46:23
Bloggadress: http://jmaverick.blogg.se/
j. säger:

<3 du är grym! stå på dig, för jag tycker om dig

2010-03-16 | 17:52:49
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback