Varmt.


Idag for jag till ett stalle som heter Taksim, alskar att vara dar! Ursakta men fan vad jag hatar att vissa bokstaver inte finns, ser bara konstigt ut aja. For iaf dit med Tugce en tjejkompis jag traffade irl ıgor men snackat po internet tidigare, hennes pappa bor i Sverige/Rattvik och jag tror de ar slakt till oss po nogot satt, 18 ar och jattegullig! Vi eller jag skulle möta saknade Erdem dar men han var lite försenad men tıllslut kom han och vi drog till ett cafe/bar dar han jobbat och tog nogra öl sen vart jag och han ensamma en stund och pratade en massa, ett ar sen jag sog honom sist so vi hade lite att ta igen, mysigt vare iaf och jag har saknat honom en massa! Men synd nog gick tiden so jakla fort so vi fick lov att dra hem men vi ses nog i veckan snart, ser fram emot det!

Folk har ar ju störda ibland alltso, kommenterar en hit och dit aja skitsamma jag ar van. Fan asso pallar inte att skriva mer. Imorrn drar Tugce och jag till det stora alskade köpcentrumet för att shoppa!!! Puss.


Försenade bilder..

 

 

Min fina mormor.

 


Har förövrigt varit skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit varmt och jag skojar inte, man dör ju förfan.

Kommentarer
Sandra säger:

fin klänning :D

2010-06-19 | 19:04:03
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/
666 säger:

fahise

2010-06-20 | 00:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback