Strawberries.


- Fika med Tora och planera in för shooten med rockin.se

- Skissa upp diamanten jag ska tatuera in.
- Tatuera mig ons 15.00.
- Linskoll för de nya linserna ons 09.00
- Shoppa kläder och nödvändigheter i Borlänge på fredag med Johanna inför Istanbul.
- Kolla/köpa tält till Peace and love.
- Packa.
- Fixa utväxten och tona håret.
- Raka benen.
- Rockin shoot. (blir i juli)
- Shoppa nödvändigheter i Mora.
- Lära mig hur man tvättar. (låter weird I know)
- Prata med körskolan.
- Slinga brors hår.
- Sätta in pengar på två brudars konton. (krångel)
- Boka tågbiljetter.
- Sätta in pengar på mitt visa kort.
- Bli full.
- Leka med Johanna..mer.


Johannas student, min kamera hade nån konstig inställning så bilderna blev inte så bra.

 

Bild från idag. Bror och kusin slutade nian.

 

Bild från idag tagen av Johanna. Vi mös i solen nere på kajen, drack champange med jorgubbar.

Kommentarer
j. säger:

vi SKA leka mera, sommarn år våran <3

2010-06-10 | 20:08:21
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback