Snart bär det av till hettan.


Så imorgon äre äntlligen dags för Johanna att ta studenten. Imorgon köps det rosor och sen möta upp Johanna nångång efter 13.30 och sen blire mat hos henne och sedan grillning i Kråkberg och fest, sover nog över också.

Det är bara 11 dagar kvar tills jag åker till Istanbul, känns väldigt konstigt och gruvar mig nästan lite inför det och jag fattar inte varför. Men samtidigt skare bli kul och ser fram emot att shoppa i mina favoritbutiker i mitt favorit shoppingcenter som består av flera våningar med en jävla massa butiker på varje våning, synd att deras topshop är så litet dock och sen ta en starbucks dryck och sätta mig i värmen efter avslutad shopping. Jag ser fram emot att dricka go öl i den varma kvava fuktiga kvälls luften och få träffa och umgås med Erdem, som jag har saknat otroligt mycket. Men jag ser inte fram emot den kvava varma solen som får en att svettas till tusen och få håret att se risigt ut men det är väll skitsamma och nästan direkt efter att jag har kommit hem blire p&l, wöwöw fullt upp.


Juste sen blire inge srf synd nog eftersom jag då skulle kommit hem på söndagen och åker till Turkiet på måndag morgon så det blir alldeles för stressigt och jobbigt, hade verkligen sett fram emot det men men peppar nästa år!

Äääääntligen påväg hem till mig efter flera månaders väntan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback