Shopping dag.


Idag for jag till Falun/Borlänge med Johanna, hennes mamma och lillebror. Vi stannade även en sväng på Lager 157 i Sågmyra, coolt ställe med ganska schyssta kläder. Köpte ett vanligt svart linne med lite spets på för 60 kr. Sedan vart det Falun i någon halvtimme/timme där jag köpte en grön snygg klänning med lite zebra ränder på sen så köpte jag även leopard ballerina inne på indiska, leopard cropped topp, ett par nätstrumpbyxor och cuttade leggings, vi hamnade även mitt i studenternas tåg och allt ståhej och massa trafik . Sen åt vi även på Subway i Borlänge, gillar subway starkt! Synd att vi inte har det i Mora bara. Inne på kupolen shoppade jag loss, typ. Tunt svart linne, tunn svart tröja, svart oversize tröja, myggmedel, nitar, två st hårspray, rakgel, concealer, torrschampoo och sen ehm vare nog inge mer. Ja temat gick i svart som ni kanske förstod men ingen blir förvånad. Precis innan vi skulle dra så ser jag ett stort nice tält inne på stadium och checkar in det. Det var verkligen AP stort, får säkert plats med fem pers fast det var för tre pers och jag hitta den även i zebra mönster, score! Så den köpte jag att ha till p&l, 399 kr kostade det. Kommer bli awesome.

Har varit trött i stort sett hela dagen, somna ett par gånger i bilen och vädret säg idag också. Imorgon ska jag nog köpa en campingstol och alkohol för sen på kvällen blire fest för på måndag drar jag. Bilder kommer imorgon.



Asså jag är kär i dessa shorts, vart fan finns dem? Säkert bikbok, suck. Kissies bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback