Imorgon bär det av.


Igår vare fest. Drog hem till Johanna och började dricka och sedan kom Beckie men hon var nykter. Sedan blev vi upphämtade av Cajsa hem till henne för att dricka mer och lyssna/dansa till musik för att senare hamna på wasa. Där vare mycket folk och vi dansade loss. Har inte varit på wasa på jättelänge och jag har väll inte direkt gått miste om något men det är nice med långa uppehåll från det stället och dra dit nångång. Vi drog därifrån runt 01.00 kanske och drog med Beckie som chafför till donken för att köpa cheeseburgare, mums. Sedan blev jag droppad på stan och hamna hos en filur där tiden gick sjukt fort och jag var hemma vid typ 05.30, sjukt. Yeye.

Håller på att tona håret just nu och ska sen hämta min kamera som jag glömde igår hos Cajsa. Sen ska jag packa klart och fixa andra diverse små grejer. Mitt tåg går 06.22, sjukt jävla tidigt och mitt flyg åker typ 12.20 och jag är framme 16.45, I think. Jag börjar bli nervös, jag vill samtidigt som jag inte vill och jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Aja jag är mest taggad till p&l. Känns iallafall skönt att lämna pissvädret här hemma mot typ 30+.

Får se hur det blir med internet där borta. Om min morbror har kvar sin dator eller om jag ibland får gå in på ett internetcafe och sitta där och svettas med massa sliskiga turkar som glor på en. Det visar sig. Men vi hörs annars efter att jag har kommit hem den 28:e. Puss. (mobilbloggar säkert imorrn). P.S Johanna jag kommer sakna dit jättemycket!!


09.

 

Där ska jag shoppa loss <3.


Kommentarer
j. säger:

kommer sakna dig med bebis<3

2010-06-13 | 20:14:55
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback