I'm kinda busy.


- Fika med Tora och planera in för shooten med rockin.se
- Skissa upp diamanten jag ska tatuera in.
- Tatuera mig ons 15.00.
- Linskoll för de nya linserna ons 09.00
- Shoppa kläder och nödvändigheter i Borlänge på fredag med Johanna inför Istanbul.
- Kolla/köpa tält till Peace and love.
- Packa.
- Fixa utväxten och tona håret.
- Raka benen.
- Rockin shoot.
- Shoppa nödvändigheter i Mora.
- Lära mig hur man tvättar. (låter weird I know)
- Prata med körskolan.
- Slinga brors hår.
- Sätta in pengar på två brudars konton.
- Boka tågbiljetter.
- Sätta in pengar på mitt visa kort.
- Bli full.
- Leka med Johanna.


Några av sakerna jag måste göra denna vecka, busy busy. Blä.

Kommentarer
puz<3 säger:

Leka med mig också ):

2010-06-10 | 02:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback