Det snurrar i mitt huvud..


Flygresan gick bra, for med Turkish airlines denna gong istallet för SAS som förövrigt suger i gemförelse med den turkiska. De visade en film, man fick valja mellan tvo olika matratter, as gott, efterratt, jordnötter osv. Bra service! Sen nar vi landat slogs jag sjalvklart av den kvava varma luften, var nog 27+. Möttes av min morbror och det var varldens javla bilköer so det tog typ hundra or för taxin att komma fram och jag var vaaaarm, usch. Sen har jag druckit massa vatten och chillat och halsat po mın mormor som bor under min morbror. Sen traffade eller inte traffade men sog skymten av en viss speciell person och jag dog nastan, vi sog knappt varandra och sen försvann personen. Efter det har det varit weird i min skalle. Gamla saker har kommit upp igen för att fo mig att mo doligt igen, hander varje gong jag ar har i narheten av denna manniska som gett mig all varldens lycka samtidigt som den fott mig att somna grotandes varje kvall i en oandlighet. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet bara att jag kommer bli annu mera ledsen och bli helt fucked upp i huvudet igen och börja alta saker igen fron förut. Jag alskar dig och jag hatar dig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback