My new stuff.


Idag har jag träffat bästaste Johanna jag inte sett sen p&l, gick runt lite och jag åt en sallad. Sen köpte jag en oversize tröja på JC som var på rea för 100 kr och capri jeansleggings på Cubus för 99, sket i att köpa ett par likadana som sist och köpte ett par annorlunda som blir till shorts sen. Nu ska jag bara köpa guldknappar, textilfärg och några andra smågrejer på tygaffären sen ska jag pyssla, hoppas Johanna vill låna ut sin symaskin till mig över en kopp te och skitnack hemma hos henne snarast! Hehe. Hämtade även ut mina paket, otroligt snabb leverans men jag sket i att hämta ut h&m paketet eftersom jag ej hade råd. Jag är jättenöjd men sakerna men jag måste göra om linnet lite, göra om tishan och pynta kepsen sen är jag nöjd tjej.

 

Haha kolla löshåret.

 


cp öga.




Hoppas på kuligheter och fylla ihelgen och att det inte regnar.

Kommentarer
Bettan säger:

Nice!!!:D

2010-07-29 | 20:53:14
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/
Frida säger:

Bytte visst igen, ehewh :x d:D

2010-07-30 | 13:37:38
Bloggadress: http://fridae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback