Meeer..


Idag var jag på jakt efter ett par höga jeans shorts eller några snygga mörka jeans byxor jag skulle kunna klippa till shorts och jag fyndade ett par jeans leggings med hårt tyg i mörkblått som jag ska sy på guld knappar på framsidan, jag ska köpa ett par till imorgon med om de finns kvar i lämplig storlek och klippa dem till shorts och sy på knappar på dem med, ville inte klippa dem jag köpte idag för de var snygga som de var och jag ville ha ett par lite längre också, capri leggings för 74 kr! Ska bara hitta snygga guldknapar i Noret och sen köpa lite textil färg för att göra polkadots och ränder på olika toppar jag ska göra om så att jag tillslut får ihop snygga sailor outfits till ccw nästa vecka.

Jag behöver även en såndär tvåfärgad baseball tröja, förhoppningsvis drar jag till Borlänge i veckan och kanske fyndar nån på carlings. Fick även min sailor hatt idag, snabb leverans wohoo. Så jag har en del att fixa inför nästa vecka, för jag tänker banne mig vara en pingla på classic car week för en gångs skull, haha!

 

Trucker kepsen skall också göras om. Jag lovar att lägga upp bilder imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback