Bloggtorka..


eller inte.. nej men jag vet inte. Har mycket att skriva om men göre inte bara.

På p&l fick jag en fruktansvärd ful bränna på ben och lår under ett par timmar, dum som jag är så satt jag med dessa leggings i heta solen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. antingen smörja in mig med brun utan sol eller sola benen lite, tror jag får sola benen lite när det är soligt men egentligen vill jag inte vara brun alls men jag har väll inget val och får skylla mig själv. Eller så kan jag ju alltid gå runt med randiga ben.. eller?

Är sjukt sugen på att se eclipse.. får se när Carro kunde annars får jag hitta någon annan att gå med. Sen har jag även sjukt tråkigt på dagarna men imorrn ska jag typ chilla med min kill kusin ute med nån öl sen ska jag nog hem till min moster och laga lite mat och chilla mera. Idag har jag även tvättat, för första gången, hahha. Fast jag fick lite hjälp av min moster och det är ju faktiskt inte så svårt men det är sjukt tråkigt. Vad händer ihelgen? Skulle kanske vilja dra till Älvdalen på fest annars hoppas jag att något annat kul händer och snart är det dansbandsvecka i Malung och det betyder typ en hel veckas arbete på pizzerian i fleeeraaa timmar, pallar inte. Men jag ska lätt ut och supa om typ Jimmy eller Nicklas ska dit.

Aja later.


 

Se så snyggt med lite bleka ben och inte bajsbruna, buhu.


Kommentarer
Johanna säger:

Det var länge sen du skrev nu :) :)



2010-07-14 | 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback