Baby blue.


Idag har jag träffat Emelie och suttit på kaffestugan och snackat om bla nästa vecka. Vi har försökt planera hur vi ska ta oss till dalhalla för att se The Baseballs och hur vi ska ta oss hem. Emelies kompis Jimmy kunde nog skjutsa och likaså Zara, hem har vi nog Jimmy men vi tänkte att det skulle vara nice att dra till Rättvik lite tidigare för att dricka och chilla och sen dra men det går ju inte direkt att gå till dalhalla eftersom det tydligen är några km bort så vi hoppas antingen på att hitta nån trevlig person där nere som kan ställa upp och köra oss en snabbis eller så får vi väll skita i det och åka ner direkt till dalhalla men jag håller tummarna för att vi kan hitta skjuts från Rättvik.

Sen gick vi in i Thai butiken vi aldrig varit inne i förut och jag köpte lite nudlar likaså Emelie som också köpte skumma sojabönor som såg ut som mjuka tärningar. Imorgon blire en sväng tll noret och tygaffären, färgbutiken, bolaget och sen Johanna. Hoppas att det händer något kul imorgon kväll. På tisdag i Rättvik på självaste crusingen så kommer jag att hänga med Zara och hennes vän och så får vi se om några fler hakar på kanske, Bettan? hehe. Vill vara där tidigare eftersom Zara slutar sent så får se om jag drar mig dit själv eller med någon annan, Bettan?? haha. Näe men so long fuckers.



Kommentarer
Bettan säger:

jag kan säkert nån dag:D vilken dag spelar baseballs då?

2010-07-31 | 11:31:45
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback