Where is my mind?


Asså haha jag är ju helt jävla borta. Sms avin jag fick på 478 kr är fan inte Nike skorna, kollade min mail och Nike skorna gick på 400 kr plus frakt på 115 kr (ja shit, tror de skickas från utlandet) hm, aja så totalt blev det 515 så det betyder att Nike skorna fortfarande är på väg hem till mig och då undrar ni säkert ja men vad är det då? Jo det ska jag säga er det är nämligen den sovjetiska hatten jag beställde för 1-2 veckor sen, haha hade fan totalt glömt bort att jag klickat hem den eftersom det tog ett tag för den att komma. Fan awesome då beyder det att den fina hatten pryder mitt huvud imorgon förhoppningsvis, yeah.

Har knarkat sönder massa avsnitt av danska Paradise hotel, sjuukt många avsnitt, peppat sönder inför morgondagen med Johanna och skrattat med Selma på msn typ, haha. Mjep tror jag tar en sväng ner på stan imorgon, måste fylla på mobilen. Eh jo jag skrev fel när jag sa att vi skulle vara hos Johanna, vi ska vara i hennes mammas studio nere på stan så det blir awesome, inte så långt att gå i denna fitt kyla.

Aja mer Paradise nu, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback