Vilken kväll!


Skriver ett snabbt kort fylleinlägg. Har haft skitkul verkligen, bättre än förväntat! Jag, Thomas och Johanna började i den röda stugan, pratade och lyssnade på musik. Sen började vi bli lite lulliga och danset blev värre, det röjjdes verkligen till Lady Gaga, Paris Hilton, Lily Allen osv, mycket snygga shake danser, hehe har en video när Johanna och Thomas är i full i gång, lägger upp den imorgon. Sen snacka vi om allt mellan himmel och jord, mycket om sex, falska människor, rykten osv osv, ska inte säga allting här. Sen har vi lite planer men det tar jag inte upp här än förns jag vet mer. Vi ska käka sushi imorgon eftermiddag så vi lär diskutera mer då.

Selma, Anders och Hanna kom förbi en sväng också och sedan festa vi vidare och drog på Wasa. Där var det full fart, vi intog dansgolvet direkt när Thomas köpt sin öl. Haha fyfan vad mycket dans det blev, vi satt typ inte ner en enda sekund, askul att dansa med babsen, Johanna var hur pepp som helst, skitkul! Folk var på oss ganska mycket, kom fram en brud och shaka asset med mig, måste fan ha varit Sara från Orsa? Haha ah sen rocka jag och några brudar högtalaren på dansgolvet och jag tror att jag skrapa upp knät där nångång för annars vettefan hur jag fick det såret. Runt 01.45 så drog jag och Johanna tillbaka till stugan och Johanna var ganska så trött så hon halvsov vid köksbordet och Thomas kom sen och hjälpte till så jag drog då hem och krama hejdå. Vi skulle en sväng till Rosen också för att hälsa på Anton men det blev inte av tyvärr. Väl hemma har jag ätit smälta ost mackor, skitgott.

Aja bilder kommer upp imorgon och sen sushi lunch somsagt, spännande. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback