Torsdag.


Blev inget fika idag heller för Carros bil vägrade starta pga det svinkalla vädret och det drog över på tiden men men jag handlade istället lite smått till hemmet istället på ica. Fanns en del kryddor som såldes för bara 10 kr/st så det blev curry och svartpeppar, bra att ha. Sedan köpte jag även risgrynsgröt och kanel som jag och bror åt till frukost, fan va gött det var, längesen man åt det. Älskade när man fick det i skolan, hade på kilovis med kanel, möms. När jag känner lukten av gröt och kanel känner jag även lukten av knäckebröd och salami, det man brukar få med gröt i skolan, ååh det väckte minnen men jag hade varken salami eller knäckebröd hemme, typiskt.

Annars har jag ätit chips och glott på nytt avsnitt av Ugly Betty. Tänkte att jag nu skulle kika vidare efter mer info om Usa resan jag och Carro ska göra senare i sommar, Carro spara pengar som fan nu! Det är nu det gäller. Min pappa har en kontakt där nere som förhoppningsvis kan hjälpa oss att hitta en bra lägenhet sen för en bra peng. Jag vet inte alls hur helgen ser ut men jag hoppas såklart på fest.




Haha vilken mini bild, lol. Är dock icke klar än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback