To do list.


En liten shoppinglista och typ en komma ihåg lapp till mig själv sen när jag drar till Sthlm på lördag.



* Kolla efter snygga svarta shorts ifall jag inte lyckats färga mina röda eller hitta något annat bra alternativ.

* Kolla efter klänningar, tröjor, linnen, koftor, tishor, jeans, strumpbyxor, skor och sånt shit som kan behövas, måste ha mer kläder!

* Köpa nördbrillor igen som försvann.

* Köpa mer toningar.

* Köpa 1-2 lösögonfransar.

* Köpa något från MAC, jag vet inte riktigt vad än men typ pensel, cake eyeliner, ögonskugga osv.

* Ögonbryns skugga.

* Septum piercing.

* Accessoarer som typ snygga halsband, armband osv. Typ skullhalsbandet på shock osv.

* Kolla in Beyond retro!

* Köpa lösa nitar i guld och silver i olika former till kläder och stuff.

* Sen andra prylar. Får se vad som finns och hur mycket jag har råd med.


Das Boot.

* Packa ner nätstrumpbyxor, stay-ups, leggings osv.

* Shortsen?

* Svart klänning.

* Plattång.

* Hårspray.

* Smink och neccesären.

* Mobil laddare och kameraladdare.

* Ballerina och kängor.

* Kofta.

* Linne.

* Tisha?

* Bandare och ipod.

* Min hatt?

* Alkohol, groggvirke och cigg som köps på taxfreen.

* Glatt humör.


Vad jag kommit på hitills..


Kommentarer
sanna säger:

beyond retro är as bra, lite dyrt kanske!

2010-01-31 | 23:56:00
Bloggadress: http://roisindubh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback