Tjohej.


Ja inga sura miner var det då inte, precis som jag förutspådde, haha. Bra det! Haha mötte två gubbar i en bild påväg hem som undrade vart badhuset var och de hade varit där nyss men det var mörkt, men lol vad konstigt klockan är över nio, haha. Ja man undrar ju hur vissa människor tänker.

Vettefan om det kommer bli nån fest hemma hos Greger imorgon, olika budskap men vi får se och jag håller tummarna, Selma ville ju annars festa men ja vi får se. Viktor ringde mig dessutom halv sju på morgonen idag men jag var så död så jag orkade inte svara, tydligen så var han ute i kylan av någon anledning, haha. Näe ska nog ta och dricka lite redbull och käka chips och kolla på något, jobb imorgon igen.


Här är iallafall några bilder från igår.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback