This is what they call, big city love.


Tjeeena mors. Har varit på stan med Johanna idag, kirra lite dricka, gick runt lite och sen satte vi oss på Kaffestugan och drack chai och te latte och planerade inför morgondagen, sedan joinade även Carro som hade problem med sin bil igen. Sedan gick vi runt lite mer innan vi sa hejdå till varandra. Vi har haft lite problem att hitta någonstans att vara, tänkte vara hos Thomas men han hade fått tre varningar på sin lägenhet så det kändes ganska hopplöst men tillslut fixa det sig så vi ska vara hos Johanna. Det blir jag, Johanna, Thomas och förhoppningsvis Selma som jag väntar ska höra av sig efter hon kommit från sin dansträning och kanske Carro om hon joinar efter jobbet.

Senare får vi väll möta upp Anton och resten men de skulle höra med Rosen om vi kan vara hos honom istället så det kanske blir där om han går med på det, håller tummarna. För det är ju mycket roligare om vi alla kan vara på en och samma ställe.

Anyyywaays har äntligen köpt ett minneskort så det är awesome, förhoppningsvis kan jag hämta ut Nike skorna imorgon. Har ännu ej fått mina toningar för Odium är så jäkla sega så jag får vara orange i håret imorgon, aja skitsamma. Mja mja är förvörigt helt inne på danska paradise hotel eftersom jag väntar på nya avsnitt av det svenska men det är skitkul det med förutom att de pratar ganska fult och man förstår knappt men som tur är finns det undertext.

Tjolahopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback