The Baseballs <3


ASSÅÅÅ JAG ÄR SÅÅÅ GLAD SÅ NI ANAR INTE OCH JA JAG MÅSTE SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER!!!! Hahah. Nej men nu ska jag inte ta ut för mycket i förskott men det är nästan över 50 % chans att jag kommer att se The Baseballs live i Sthlm nästa vecka tack vare min käre goda vän Markus. Han var väldigt pepp på det så vi ska se om vi kan ta hans bil och komma hem samma dag eftersom han måste vara hemma och om vi kan få med Runä och om han vill köra så Markus kan dricka haha men Markus sa att det inte var omöjligt för honom att fixa fram 200 kr till biljetten fast han är pank och bensinen delar vi alla på ändå, vi kan säkert få med oss någon mer annars. Aja han skulle fixa och kolla allt imorgon och höra av sig så jag håller tummarna hårt som fan att det inte skiter sig för ack så besviken jag skulle bli med tanke på hur pepp jag blev nyss men man vet ju aldrig det kan skita sig men det hoppas jag inte!

Ska festa med Johanna på lördag också dessutom och båda är pepp på det som fan så det gjorde min dag, både Markus och att jag och Johanna ska festa igen. Eftersom alla andra inte bryr sig ett dugg så är det tur att jag har andra i mitt liv också som kan göra mina dagar iallafall fast jag känner att jag lika gärna skulle kunna ta livet av mig eller något så ledsen som jag har varit. Tack gud för det lilla hoppet jag har kvar, lol.




Fyfan vad jag ska vicka på rumpan!!!

Kommentarer
sara säger:

sv: ja jäklar ja, får se om jag vågar mig dit ;D

2010-01-19 | 23:12:55
Bloggadress: http://saracastro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback