Sköna bruden.


Hahaha min lilla Ewe är ju bara för skön! Vi har suttit och krånglat över mitt kontonr som Ewe och Alex ska föra över pengar till genom internet för att jag ska kunna hämta biljetterna imorgon men de sa gång på gång att det inte funka, clearing nr fel osv osv. Höll på att få damp, haha. Men sen så sa Ewe ja men vi kan testa på personkonto fältet också och wips så funka det med mitt personnr, hahahhaha vi dog. Jag trodde Ewe visste självklart att det var mitt personkonto på nordea men tydligen inte, hahaha. Hon skyller på luften i Östersund, hahaa är hon skön eller vad! Aja förhoppningsvis så hamnar pengarna på mitt konto imorrn, hehe.

Planen imorgon är att kolla upp om pengarna kommit in, hämta ut pengar, sätta in dem på mitt konto, dra till jvstn och köpa tågbiljetter till Stockholm med Johanna och om jag nu får tag i Carro, sen ATG och hämta resten av biljetterna och sen chai på kaffestugan och skitsnack och planering. Blir nice.



Kommentarer
sara säger:

sv: Ja jävlar ja! har ändå inget planerat i mitt händelserika liv :D

2010-01-19 | 21:50:51
Bloggadress: http://saracastro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback