Seg dag.


Blööh fyfan vad jag hatar januari månad och februari och mars också dessutom. Sjukt sega vinter månader som bara gör att man längtar till våren super mycket mer. November och december är ok för då ser man lite fram emot julen och nyår och det är mysigt men månaderna efter är mer helvetes månader med äcklig kyla, slask och äcklig längtan till våren, haha. Jag fyller 21 den 21 mars, jag blir alltså gammal, haha. Bara nio år kvar tills man är 30 då, yay! Hej ångest? Usch.

Imorgon ska jag fika och diskutera viktiga saker med Caroline och sen när Johanna har slutat skolan ska jag följa med henne till mum. Måste hämta ut linser, prata med körskolan och andra viktiga saker. Das Boot biljett måste införskaffas snart och likaså P&L biljett innan det blir alltför dyrt. Jag ser fan inte fram emot att bo i tält igen, antingen måste jag lösa det på något annat sätt eller skaffa ett megastort tält jag kan andas någorlunda i, typ 5-6 mannatält och speciellt eftersom Johanna vill dela tält med mig igen @ P&L 2008. Mja nja asså vi får fan se hur jag löser det.



Kommentarer
tina säger:

hejdär!

svar på din fråga; jag fåt csn. lån alltså. får ungefär 88000 varje termin, en del av det är dock bidrag, men största delen är lån, vilket jag måste betala sen i framtiden. men det är så värt det. bästa jag gjort!!!

2010-01-12 | 02:23:23
Bloggadress: http://tinapantzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback