Partypinglan?


Kul att min chef gillar att "kittla" mig och ta lite på mig, uuuuääk. Tydligen hade jag på mig lite för mycket parfym på mig eftermiddags, någon hade fått svår andnöd en gång inne i salongen, lol. Sen dricker jag och festar tydligen jättemycket hade han hört från en viss person? Jaha tack?? För det första så festar jag fan inte mycket, jag festar kanske 2-3 gånger i månaden som högst och det är då fan inte jättemycket eller är det? Visst kanske enligt de som aaaldrig festar men wtf skippa överdrivandet tack! Sen så so what om jag nu skulle festa "jättemycket" jag festar typ aldrig de helger jag jobbar om det är det som är problemet för jag pallar oftast inte med det pga trötthet och att det blir så pass sent och de flesta vet ju hur jag har det med mina päron och om vilka tider jag måste komma hem så nääe så då blir det inte värt det men ja jag har kanske festat ett par gånger den helg jag jobbat men det är fan knappt, ser ingen anledning till det och vill inte stressa! Så jävla töntigt av chefen att ha sagt det och den som nu sa det till honom eller om han nu hitta på det själv? Whatever.

Jag vill gå och se The Baseballs onsdagen den 27 februari i Stockholm, skulle vara ballsome!!!!! Hoppas folk vill hänga på för det skulle vara sjukt kul, sen vill jag se Buddy Holly musikalen i Leksand men det är inte förns i februari.

Nu ska jag dricka te.




<3

Kommentarer
SH säger:

vad är det för chef du har? INTE OK!

2010-01-18 | 20:47:41
Bloggadress: http://selmahergic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback