Mmm..


Kul att man får ett sms av Emelie där hon säger att hon fått reda på att de säljer biljetter utanför där The Baseballs skulle spela ikväll, bra jobbat grabbar! Fyfan vad arg jag är! Kunde de fan inte ta och skriva det på sidan eller något, åtminstonde dagen innan? Klart folk inte chansar när det står att alla biljetter är slut. Hgsjadwgdywgdhgsvdgvwhvdgwvdvgwvdgnvwgdvgwvdgv!!!!!!!!!!!!! Helvetes jävla skit! Idioter! Gaaaaaaaaaaaah! Jag kunde fan ha sett dem ikväll, fitta!

Aja försöker lugna ner mig och får fan hoppas att de kommer snart igen. Det finns en thai resturang i Stockholm som heter Koh Phangan och ligger på medborgarplatsen som verkar hur cool som helst och då menar jag inredningen och maten smakar säkert bra den med. Neonljus och typ tuk-tuk bord osv så det känns som Thailand. Ska fråga brudarna sen om de har lust att äta lunch där på lördag nästa vecka. Maten är vääldigt dyr annars men lunch är billigt. Sen finns det en bar som heter Tiki room som serverar as fräna tropiska drinkar, typ en vulkan drink man delar med flera stycken, cp coolt. Dock öppnar de sent så dit får man dra en annan gång.


Resturangen.





Små bilder men besök annars hemsidan.


Tiki Room.



Hemsidan.

Kommentarer
emelie beetle säger:

sög gjorde det verkligen !! :(

men du såg vad jag skrev till dej på bdb?



den där resturangen har jag varit på :)

det va asnajs. dock JÄÄÄÄÄÄVLIGT varmt och kvavt (eller hur fan det stavas :P) där inne. det sög. men det va ju iofs jävla varmt ute då också

2010-01-30 | 22:58:32
Bloggadress: http://loveyourhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback