Mmm bop.


Gah vilken dag. Mötte upp Thomas och Johanna på jvstn och köpte tågbiljetter och sen drog vi ner på Kaffestugan och tog en varsin chailatte och snackade. Väntade på att Ewe skulle föra över pengar eftersom det blev fel igår och att Carro skulle komma ner med sina. Så alla pengar är nästan kirrade förutom Ewes som förhoppningsvis landar på mitt konto imorgon bitti som senast annars vet jag fan inte vad jag gör, damp deluxe. Fick det nästan idag då jag har väntat på stan i över tre timmar för att Ewes ska fixa sig och att Carro ska fixa sina. Aja landar inte Ewes pengar här imorrn så får hon gå till banken dirr! Hämtar då ut biljetterna a.s.a.p och går en sväng till Johanna på tatueringsstudion och när hon är klar ska vi fixa alkohol tills på lördag.

Vi har fixat skjuts från Mora till Orsa och sen tillbaka ner till Wasa. Måste bara få tag i Selma. Så vi discobowlar och sen drar vi på Wasa på lördag, awesome! Förövrigt så snacka jag och Johanna om vad vi ska ha på oss på Das Boot och vad jag jämt har kört med de två gångerna jag varit där, hel svart och nätstrumpbyxor med shorts eller klänning och lösfransar. Johanna kör också på nätstrumpbyxor och kanske en leopard klänning, kofta och fransar och typ ballerina eller boots och jag kör på typ nätstrumpbyxor, kängor eller ballerina, svarta shorts och nånting snyggt upptill och feta fransar, strass stenar och grym sminkning. Vi ska dra ut svängarna rejält, man får ju passa på nu när man ska på något sånt här och klä upp sig som fan och spexa till det lite med tanke på folket där och deras kläder, går ju knappt att se ut så här på Wasa direkt. Eller ja men får ingen direkt lust bland dessa bönder.

Aja kommer bli nice, ska testa olika sminkningar och fixa en liten minihatt om jag orkar annars tar jag med mig sovjet hatten. Måste boka en klipp tid snart också. Aja Carro är väll här snart, hörs sen.




Minns ni dessa? Jag älskade dem.

Kommentarer
sara säger:

sv: sinnes vilken nostalgi! haha jo men får gå dit själv då och tänk om jag inte hittar er xD

2010-01-20 | 23:21:00
Bloggadress: http://saracastro.blogg.se/
sh säger:

haha, svår och få tag på verkar jag vara ;)

2010-01-20 | 23:22:10
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback