Min fina hatt <3


Mm I'm in love. Så länge som jag har längtat efter att skaffa en sån här hatt och äntligen har jag en sån i mina ägor, awesome. Funderar på att skippa tona håret i veckan, ska ju ändå jobba ihelgen. Sen ska jag ta och boka en klipptid nånstans i slutet av veckan fast en tid nästa vecka då eftersom luggen måste få växa ut mer. Jag ska toppa mig (behövs verkligen) men som vanligt kommer jag inte tillåta dem att kapa av för mycket, högst 5 cm kanske även fast jag kanske borde kapa av 10 cm med tanke på hur slitna mina toppar är men näe jag hatar sånt. Jag ska dock bli bättre på att använda värmeskydd när jag plattar håret. Sen ska det bli riktigt spännande att se hur luggen kommer att se ut på mig. Hoppas det inte blir fail.

Imorgon ska jag gå på abf med Carro igen för att skriva in oss och fixa CV och sen sa jag käka med Johanna för det blev inte av idag. Ååhh snart är det Das Boot, gjorde Ewe pepp som fan när jag sa vilka som kommer, vi kommer ha grymt kul, drinkarna kommer att flöda, båten kommer att gunga när vi intar dansgolven och vi ska ha party i våran hytt som vanligt! Alla på båten är välkommna, haha.









Ska jag vara ärlig så blev jag smått sugen på att fixa riktig orange färg till håret nångång, nog för att den nyansen på bilden är lite skabbig så tänker jag mer på morotsfärg aktigt, måste ju provas, likaså med blont, rosa och blått.

Kommentarer
j. säger:

den var skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit snygg :D

2010-01-26 | 21:28:51
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback