Lördagens fest.


Innan jag brister ut i ännu mer glädjetårar så ska jag dra en liten sammanfattning av igår.

Markus och Jare hämtade upp mig och vi drog till Willys för att köpa groggvirke och sedan drog vi till Thomas lägenhet där Johanna och Thomas hade börjat dricka. Thomas försökte fixa med sin vattenpipa men det faila så vi satte oss i vardagsrummet, snackade, drack och lyssnade på hiphop/rn&b. Sedan kom även Sara och vi spelade lite ölspel med tärningar gjorda av stearinljus, haha. Joinade även Jare och Markus på sten sax påse ölspelet och jag vann ganska många gånger, awesome. Vid detta lag, runt 21.30 kanske så blev Thomas väldigt packad och var all over the place så att säga, haha det var en upplevelse kan jag säga, hehe men nog om det. Alexandra och Cajsa kikade in ett tag också.

Runt 23.30 kanske så drog vi till Wasa och där var det halvfullt, eller ja halvdött snarare. Men vi träffade på ganska många vi kände, Camilla, Anders ehm fan jag minns inte alla, haha. Tom och Anton överasskade oss när de dök upp och jag blev genast ännu mera happy! Mina fina pöjkar. Stefan Häll träffa jag också på, skittrevligt, har inte pratat med hans sen typ Gregers fest och synd nog var inte äns Greger där för att visa mig ännu mera moves av MJ, haha. Jag, Sara och Johanna dansade på för fullt och dj:n som brukar spela RATM och andra rocklåtar vägrade spela The Baseballs, fyfan. Men Grease kunde han då fan spela, lol? Yeye vi var där till stängning och så sällskapade Johanna mig ungefär hem till mig innan hennes mamma hämtade upp henne. Nice kväll var det iallafall med sina highlights, tack alla. Det gör vi om, haha.

Imorgon ska jag fixa lite grejer på stan och sen käka pizza med Johanna. Nu ska jag duscha.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback