Kärlek.


Sitter och chillar i min säng och lyssnar på underbara Laleh, min kvinna! Jag har nog aldrig varit så kär i en kvinna förut och då menar jag personligheten, sättet, musiken, rösten, allt! Det finns ingen mer ljuvlig människa, det finns ingen lika fantastisk människa som hon är, vad jag vet hitills iallafall. Helt otroligt att jag träffat henne irl, ni anar inte hur jävla glad jag blev, iofs var det 2006 och då betydde hon inte exakt lika mycket för mig som hon gör nu men jag älskade henne iallafall och sen att se henne live 2007 var en utav de vackraste kvällarna i mitt liv. Hon berör en som ingen annan på sitt egna lilla sätt, hon är lite speciell. Ni förstår vad jag menar om ni lyssnar på henne live eller kollar på intervjuver med henne, ingen är som henne. Jag kan inte beskriva riktigt hur jag känner med simpla ord. Hennes musik är mitt liv. Varenda ord i hennes texter träffar rakt in, det är som om hon berättar om mitt liv nästan, helt klockrent. Jag älskar dig Laleh!

Haha låter som om jag är kär på riktigt, hehe. Ikväll är det ferre hemma hos Thomas med Johanna, honom, Markus, Sara och kanske någon mer och sen blir det Wasa. Känner på mig att det kommer att bli bra, som alltid när jag är med dem. Otroligt vad mycket jag får läsa och höra när det sägs något helt annat till mig. Ni förvånar mig varje sekund.




Loves it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback