Jävla CV!


Laddar hem Microsoft office som tydligen ska inehålla word också som jag verkligen måste ha för att skriva klart det jävla cv:t! Måste ha det klart och fixat imorgon annars får jag säga adjöss till intervjuvn på tisdag och det vill jag helst inte. Personligt brev är ju inte så himla svårt att skriva, jag är dessutom lite kreativ. Måste fixa en bild på mig själv också, hoppas de har nån skrivare som skriver ut färg på bibblan för annars är det kört i princip. Det svåra är med att skriva om mina yrkeserfarenheter som knappt existerar och vem jag ska ha som referens. Tänker fan inte skriva chefens nummer iallafall, hell no. Får nog bli pappas utan att det vet att det är min pappa, haha. Har ju ändå jobbat mycket hos han. Sen hur skriver man om man har ett nuvarande jobb? Eller ska man inte skriva det alls? Blööh måste få veta mer imorgon när jag tar en sväng till abf efter bibblan och sen blir det väll bibblan åter igen.

Aja mycket att göra men nu är jag hungrig.

Kommentarer
Sara säger:

SV: det är svenska kronor :P Louis Vuitton och Alexander Wang prylar <3

2010-02-01 | 21:23:13
Bloggadress: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback