JAAA!


Så ja nu kan jag tjuta av glädje! Haha. Jag är såååååååååååååååååååååååååå glad när jag fick se på Facebook att Alice In Videoland och Slagsmålsklubben kommer att spela på Das Boot. Ååååh! Maskinen hade ställt in men det skiter jag fullständigt i, jag fick iallafall en av mina önskningar uppfyllda, att Aiv skulle spela på Das Boot igen, mmmmhhh feels good. Dessutom är det typ deras sista spelning med gamla låtar tydligen? Alla andra kommande konserter med dem kommer mest innehålla deras nya låtar så det blir ju nice att man får vara med om det för jag kan knappt alla deras nya låtar och deras gamla är ju bäst! Åh jag kommer ha så jävla kul! Smk är fan då inte illa heller, såg dem live på P&L 07 och Arvika 08. Det var typ då pekfingerdansen satte sina spår i mig, haha. Kommer bli riktigt kul att hoppa runt till deras musik.

Jag minns när jag såg Aiv för första gången på Das Boot 07, eller ja såg och såg. Stod mest i bakgrunden pch hängde över ett bord med Thomas och var halvintresserad och såg inte ett skit, medans Julia och Emma röjjde i publiken. Thomas hade spelat Aiv för mig många gånger hemma hos sig men jag var inte direkt hooked så att säga med detsamma därför var jag inte så värst pepp 07 men efter det när jag lyssnade på dem mer och mer var jag totally hooked. Haha. Sen när de spelade på P&L och jag såg dem med Johanna skuttade jag runt som aldrig förr, hehe. Jag lovar att i år kommer det vara värre, haha. Jag är så jävla glad så ni anar inte! I love my life, för tillfället iallafall, haha.

Är peppad till tusen. Bara 13 dagar kvar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback