Fuck off and die.


Blev fan inge fika idag, min mamma glömde lämna nyckeln så jag kunde inte ta mig nåvart. Jo btw min farmor är hemma hos oss i en i en hel månad, yaaaay! Fyfan! Sen får jag sms av Carro att chefen kommit in en sväng och varit förbannad för att jag viker popcornkartongerna snett och att gubben jag snacka med i telefon igår hade jag inte sagt till vad han skulle göra osv och som ni kanske läste förut så var det ju inte alls så! Chefen stod fan brevid mig och jag sa exakt allt chefen sa att jag skulle säga till denna gubbe som klagade, att ett det står visst på hemsidan att man ska ha med sig kortet (chefen visade det för mig på sidan t.o.m) sen två att han skulle ringa Sf's kundtjänst och klaga isåfall men som jag sa så vägrade kunden och ville ringa konsumentverket istället och jag sa att han kunde komma in om han ville men gubben vägra det med så både jag, chefen och alla andra som vet vet ju att gubben hade totalt fel och vi hade rätt, han hade väll helt enkelt missat det på sidan men tydligen så hade jag sagt något helt annat och att Carro skulle få ta all skit ikväll på bion om de kom in. WTF?

Nu förstår ni nog hur mycket min chef överdriver allting och får mig att framstå som en total idiot fast det inte var så jäkla farligt som han får det att låta! Helt sjukt är det och jag blir skitförbannad och samtidigt väldigt ledsen. Han försöker få mig att se riktigt dålig ut och få Carro emot mig men det han inte verkar fatta är att jag och Carro inte går att få emot för han vet nog inte hur bra vänner vi är, synd för han för jag bara vinner på det. Men seriöst jag orkar fan snart inte mer, detta är ju typ fan psykiskt terror. Ingen anställd borde få vara med om något sånt här från sin chef som snackar skit hela tiden, det ska inte vara så! Gah jag vet inte vad jag ska göra men jag får härda ut, för sen då jävlar säger jag bara!

Nu ska jag laga mat och sen kolla på Styl'D och nytt avnsnitt av Desperate har kommit upp också, wohoo. Äntligen slut på vinteruppehållet!










Mina älsklingar. The Veronicas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback