Ett enda långt gnäll och klagoinlägg.


Haha ja så äre. När jag stod utanför dörrn på jobbet idag och chefen kom typ samtidigt han också med sin son Markus och försökte vrida om nyckeln i låset för att öppna dörren så gick det inte, haha vi stod där säkert 10-15 min och han försökte och försökte vrida nyckeln utan resultat. Folk kom och vi stod ett gäng ute i kylan, jag kunde nästan se på chefen hur han var riktigt förbannad inombords över att "nån fifflat med låset inatt" haha jag ville mest skratta och tänkte typ åh gud har du äntligen hört mina böner, praise the lord eller något sånt, haha men tillslut efter lite slit fick han upp det, fan. Haha aja sen var det full rulle.

Det går typ inte en enda dag utan att han ska klaga på något, är det inte på mig så är det andra människor, kvinnor eller annat dylikt. Idag var det mycket om Stockholmare och hur korkade de är etc, sen tog han upp en gång han sagt åt en sthlmare hur dum i huvet han var och ja denna historia har min chef dragit upp många gånger men det verkar inte som om han minns att han sagt det förut för han drar gång på gång upp saker han berättat för mig förut utan att äns fatta det själv, lite senil eller? Sen var det lite om hur snett jag viker popcornkartongerna och att Carro gnäller över det och yada yada, äh eat my shorts. Sen ska han jämt dra har du vaknat? typ varenda gång jag kliver in i bion, lol. Sover du eller? Men nu har jag smått börjat vara lika rapp i käften som svar som han är med sitt klagande. Typ sover du inte eller (något sånt) och jag sa öh vadå har du satt upp en kamera i mitt rum eller? Haha där blev det lite tyst på han. Jag är lite för snäll mot han när han klagar över något, så är jag typ jämt mot vissa människor men nej nu jävlar ska han nästan få veta att nä sånt tolererar jag inte, orkar inte höra samma visa igen och igen och klagar du på mig så ja då är jag rapp i käften med svar, haha.

Sen innan jag skulle räkna kassan för denna dag så ringde det en gubbe på telefon och klagade kanske i 15 min på hur förjävligt sf's hemsida var och att det inte alls stod att man ska ha med sig kortet om man betalat biljetterna med det för att kunna hämta ut dem sen. Lol både jag och chefen tycket han var riktigt korkad och måste ha varit blind för det står noga att man ska ha med sig det. Folk är väll lite virriga i huvudet och läser inte vad som står. Riktigt drygt var det att snacka med denna gubbe iallafall, ja jag ska ringa konsumentverket och blablabla, äh käft!

Yeye ny dag imorgon. Fika med Carro sen får vi se vad som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback