Dead and gone.


Hej!

Verkar som om det blir fest ihelgen iallafall, blir det inte för Anton så blir det vanlig fest. Har pratat med Tom om att höra runt och kolla vart vi kan vara, iallafall på förfest och sen kan vi dra på Wasa om vi inte kan stanna där längre men har iallafall hört med några som jag känner som är på iallafall och resten av Antons kompisar också säkert. Annars får väll jag, Johanna, Selma och kanske några till? ta och styra upp något. Full ska jag bli hur som helst, var ett tag sen nu.

Haha vill bara tacka anonym som kommentarde eller ja som "nyfiken" synd att du inte skriver ditt namn, hehe. Iallafall och denna person påminnde mig om att den konstiga avin jag fått på sms måste ha varit Nike skorna jag beställde för ett par dagar sen, haha snacka om att jag är helt borta för jag kom aldrig att tänka på att det kanske kunde ha varit dem, lol. Tack iallafall, lär ju hämta ut dem snart.

Röd dag imorgon, stan lär ju ha öppet ett litet tag iallafall så jag hinner väll gå en sväng och kika runt lite. Jag hade glömt bort att jag hade en godispåse som jag köpte förra veckan när jag gick och såg Avatar med Bettan som legat på mitt skrivbord så jag åt lite godis igår. Jag är ingen godisätare egentligen men ibland är det riktigt gött. Min mamma snacka igår om att hon ville gå på gym till våren så jag sa att jag hakar på för det behövs och då menar jag för min kondis som suger så jävla hårt så ni anar inte och dessutom har jag fått en "bullmage" som är hemsk så det ser ut som om jag är gravid ibland, inte bra. Inte så konstigt med tanke på att jag äter och ligger på min säng dag ut och dag in, äter mat på min säng var det ja. Haha.

Aja appråpå mat så ska jag väll käka lite nu, hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback