Brist på rubriker..


Var nere på stan idag igen för att dra på abf med Carro. Tydligen så har vi ingen speciell uppsägningstid eftersom vi inte har skrivit på några papper/avtal på jobbet och inte har något som binder oss direkt så vi kan typ sluta när vi vill osv så det är ju skitbra. Sedan tipsa de oss om att de söker extra personal på Ica Maxi ifall folk skulle bli sjuka osv så vi anmälde oss till arbetsintervju den 2 februari för att prata med en från Ica Maxi på abf. Ehm jag vet inte riktigt hur jag ska göra? Man ska ha med sig sina meriter, personligt brev, referens och ja sånt där cv som jag inte har och jag vettefan om jag orkar fixa en, vet inte riktigt hur man gör. Sen kommer jag vara sjukt nervös på intervjuvn eftersom jag aldrig har gjort något sånt tidigare men ja vi får se hur jag gör, skulle vara kul att testa men ja pallar jag inte så avbokar jag tiden. Vi ska iallafall skriva in oss på måndag.

Sen gick vi mest och snacka om chefen och hur vi ska typ hämnas osv. Typ alla vi som jobbar där funderar på att sluta och det skulle ju vara en suverän hämnd, då sitter han fan riktigt i skiten. Vi får se hur vi gör, Carro måste hitta ett annat jobb, likaså Niklas och jag ja vi får se hur jag gör. Hade inte tillräckligt med pengar till att köpa toning heller så verka som om jag får ha skabb hår imorgon iallafall och det suger, men men.



Kommentarer
sara säger:

sv: Kanon :D

2010-01-22 | 20:55:19
Bloggadress: http://saracastro.blogg.se/
sanna säger:

låter jävligt skoj! va äre för band som ska dit? :)

2010-01-23 | 00:46:04
Bloggadress: http://roisindubh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback