Bad reputation.


Skickade ett mail till H&M igen då jag märkte att jag beställt storlek 38 på den där svarta klänningen med dragkedja i mitten i december så jag skrev att de kunde ändra det till 36 med tanke på deras föreseningar osv och såhär svarade de:

Hej, tack för ditt mail.

Självklart så hjälper vi dig med detta.
Klänningen är nu ombokad och även till ett reapris.
Vi skickar klänningen i storlek 36 enligt önskemål.
Priset på klänningen är nu 79.50 kronor.
Har du ytterligare frågor är du hjärtligt välkommen att höra av dig på nytt.

Med vänlig hälsning
H&M Kundservice
Tfn: 033-140000


Så det är ju bra, vet inte hur mycket billigare påslakanet kommer att bli dock eller om det nu äns kommer bli det utan bara på klänningen kanske. Aja deras jäkla förseningar gör mig förbannad, vill ju ha mina grejer nu ju!! Gått mer än fyra veckor nu. Skäms! Nu blev jag hungrig.

Kommentarer
sara säger:

sv: haha mina kompisar har inte fyllt än xC Jo de har jag kanske fast vet inte om dom är sugna x) Ja jävlar ja, haha ska fasen hitta er! Blir spännande

2010-01-21 | 20:27:23
Bloggadress: http://saracastro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback