Awesome dag.


Gud vad irriterad jag blir när jag inte får tag i folk!! Aja mötte upp Johanna i eftermiddags och vi gick till mum, satt där ett bra jävla tag, sega är de. Helt plötsligt kommer Anton in, wohoo kul att se pöjken. Han skulle vänta på en tjejkompis han skulle fika med senare innan han drog till Falun för att hon skulle fixa med något men vi satt och snacka iaf och senare joinade Thomas som fick oss att skratta ganska mycket haha, mycket trevligt. När vi var klara där drog jag, Johanna och Thomas till Burgers bar för Thomas ville det och jag var skeptisk, alltid skeptisk till det där stället, tycker de borde lägga ner, haha.

Där åt vi mat och snackade i en timme kanske och sen drog vi till kaffestugan, drack chai och snackade vidare. Två riktigt härliga människor att hänga med säger jag bara! Jag och Johanna diskuterade vilt om Das Boot och att vi måste boka biljetterna så snart som möjligt innan de billiga hytterna tar slut, skulle inye förvåna mig om de redan har gjort det eftersom det hände 2007. Men det spelar inte så stor roll om vi får en lite dyrare hytt, blir kanske 100 kr mer. Just nu är vi tre stycken som är spikade och har pengar, Carrooo du måste svara på mina sms! Vi tänker boka senast på måndag! Gah det kliar i fingrarna, vill fan åka nuuuuu! Kommer bli hur kul som helst som vanligt!


PEPP!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback