Tell me all you're secrets.


Anonym som hade kommenterat att jag liknade Nicole Scherzinger lite och typ några andra och gillade min blogg som fan, tack till dig! Synd att du inte skrev vem du var bara, hehe. Glöm inte det nästa gång, *blink blink*. Ja Nicole är supersnygg men jag ser dock ingen likhet mellan oss, kanske ibland men nja. Tar det som en komplimang iallafall.

Lugn dag på jobbet och näst nästa helg jag ska jobba kommer vara låånga dagar, från 12.30 till ungefär 21.00, trodde vi var över det stadiet i december men tydligen inte, kommer bli drygt och det hade ju varit värt om min lön varit saftig men näe sån tur har jag icke.






Åter till älskade Supernatural och älskade Dean <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback