Tack!


Har äntligen hämtat mitt H&M paket, påslakanet var nice, ska bara tvättas sen är det redo att användas. Fick den snygga dragkedje klänningen också som jag ska prova strax, kanske har med mig den imorrn. Lägger kanske upp en bild senare. Har även skickat tllbaka de där Nike skorna som blev fel och ska få tillbaka mina pengar. Nu tänkte jag ta och bleka utväxten och sen tona håret, får se vilka färger jag blandar. Efter det ska jag hitta en lämplig väska och börja packa.

Tack alla som varit snälla och svarat på nedre inlägget på mitt dilemma. Jag visste redan från början att många skulle rösta på den röda klänningen men jag vettefan fortfarande allså, vet inte om jag skulle känna mig bekväm i att ha den och tex hoppa runt till Aiv och Smk, har ju aldrig avändt den förut heller, aja vi får se. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback