Orkar inte vara förkyld något meeer.


Fortfarande förkyld och det suger men men. Väntar på att Johanna ska höra av sig, undrar vart hon håller hus. Är redan fixad och klar. Jag orkar inte ringa studion idag, gör det på måndag och banken orkade jag inte med idag heller. Sen vettefan om jag ska till Markus idag iallafall, bättre att vila upp sig. Hm jag blev sugen på att äta pannkakor idag eller ris och nån thai/indisk röra till, mm.

Märkte på blogg.se's framsida att de kommit med en ny funktion, en ringa knapp typ som folk kan ha på sin blogg och läsare kan då ringa upp denna person direkt till dennes mobil utan att de vet om numret och läsaren får betala 7 kr/ minut och bloggaren tjänar pengar på det. Om de stora bloggarna fixar en sån på sin blogg kommer det ju bli kaos? Alla kommer ju vilja ringa denne, fast de kanske kommer fixa så att bara några kan ringa per dag? Näe jag vet inte, låter skumt. Isåfall skulle jag vilja ringa Kenza, finns ingen skönare brud än henne.




Hittade en gammal bild. Hahhahahahahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback