Lördag kväll.


Vet inte vad jag ska skriva, skriver lite kort om igår kväll. Johanna kom hem till mig runt 19.00 kanske och jag fixade klart mig sen gick vi till Jare och det var svinkallt, jag hade ballerina, nätstrumpbyxor och en klänning så ni kan ju förstå hur kall jag blev, eller mina fingrar dog mest. Vi började dricka lite vin och spelade tv-spel mot varandra. Sedan kom Markus och vi fortsatte dricka förutom Markus då som skulle vara chaffis ett tag, kollade på gamla bilder och lyssnade på musik. Runt 23.30 kanske så körde Markus oss alla till Wasa och vi gick in men Markus var inte inne länge utan skulle iväg nånstans, inne där träffa vi folk, drack öl och dansade lite galet.

Vi var där till stängning och Markus hämta upp oss och vi alla drog hem till Jare igen och fortsatte dricka av det lilla vi hade och snackade vidare och jag fick mycket mycket trevligt fyllesamtal runt 05.30 och sen tror jag att vi däckade runt 07.00 kanske? Imorse var jag på dåligt humör och jag hade mina anledningar till det men det vill jag inte skriva om för det var allvarligt, jag blev bara väldigt chockad och äcklad av en viss människa som aldrig slutar förvåna mig.

Bilder kommer sen nångång då jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback