K.a.n i.n.t.e a.n.d.a.s


Assåå pallaa, mitt vänstra näshååål är igentäppt och jag kan knappt andas, jag önska att jag hade en nässpray tillhands, fan kommer säkert inte kunna sova inatt bara för det, jäkla skit. Jävligt drygt är det iallafall. Imorgon ska jag fan ta och köpa en och hoppas på att förkylningen försvinner illa kvickt.

Jo jag har börjat kolla efter begagnade skinnjackor på tradera, har funnit ett par snygga som jag hoppas att jag kammar hem nån utav dem. Har velat ha en riktig skinnpaj väldigt länge men har dragits med min fejk midjekorta skinnjacka, hatar midjekort!! Sen har jag hittat ett par awesome tuschpennor man kan måla med som jag ska fixa och trixa med sen ska jag fixa några patches bara, kommer bli grymt.

Bra nu har jag fått huvudvärk som grädde på moset också. Awesome.






Kommentarer
Anonym säger:

bästa tipset till dig för täppt näsa är saltvattenlösning och en ful mojäng du stoppar mot näsan och sedan kör en nässköljning. jävligt oskönt först men rena räddningen efteråt. prova!

2010-02-18 | 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback